Reklama niestandardowa
Niestandardowe formy reklamy w „profi“:
• Organizowanie wyjazdów, np. na demo tury, dni otwarte itp.
• Organizowanie i prowadzenie seminariów, szkoleń, pokazów itp.
• Organizowanie konkursów, quizów i innych form promowania produktów.
• Pakiety reklamowe ze współpracującymi tytułami: „top agrar Polska“, „Tygodnik Poradnik Rolniczy“,
„Sad Nowoczesny“, „Warzywa i Owoce Miękkie“ oraz portalami, np. traktorpool.pl
• Wykonanie materiałów reklamowych na podstawie powierzonych materiałów.
• Wysyłki listów, prospektów itp. do rolników. Wykorzystujemy adresy powierzone przez
Zleceniodawcę lub z bazy adresowej Polskiego Wydawnictwa Rolniczego, która zbudowana
jest z ponad miliona rekordów. Stosujemy określone kryteria selekcji adresów: kod pocztowy,
wielkość gospodarstwa, aktywne lub archiwalne prenumeraty. Istnieje możliwość wykorzystania
innych parametrów na indywidualne życzenie klienta.
• „profi” oferuje również wszystkie środki wspierające odbiór reklamy, bazując na sprawdzonych
i efektywnych sposobach wyróżnienia oferty reklamowej, opierających się na:
- ciekawym umiejscawianiu reklamy,
- wykorzystaniu różnych rodzajów reklam, np.: ramkowych, spadowych, tekstowych, zdjęciowych itp.
• sztancowanie, odblaski, lakiery, próbki, itd.